donderdag 7 augustus 2014

GB02 - 2014-12 Zondag 21 december 2014

Klik hier voor een kaart van deze week.

GB02 - 2014-12 Ickenham eo.

Weer: overwegend droog
Lunch: Indiaas, Dover
Avondeten: lichte maaltijd
Om 7h45 opgestaan, voordat de wekker afliep.
We douchten, namen geen ontbijt (ca. € 10.00 pp), vertrokken en haalden de auto op (ca. € 10.00 parkeergeld). Om ca. 8h45 waren we op weg naar Calais, waar we rond 10h00 bij de ferrylanding waren. De overtocht was rustig, de boor niet erg vol. Wel zaten we tussen een grote groep zigeuners in. Op de pont vezette ik mijn horloge naar Engelse tijd en kocht “Sycamore Row” voor Sue met mijn credit card. We waren iets voor 12h00 in het centrum van Dover, waar we een Indiaas restaurant vonden dat open was. De tandoor was niet aan, zodat er geen mogelijk was om sheek kebab te maken. In plaats daarvan nam ik een soort köfte burgers, ook erg lekker, een phal chicken met pilav rijst, waar bij de kip lam bleek te zijn. De bediening was dermate warrig dat ik dat maar liet zitten. Na de lunch, rond 13h30 reden we richting Ickenham. Onderweg was er een ongeluk gebeurd, maar de vertraging ten gevolge daarvan viel gelukkig reuze mee. We waren rond 16h00 in Ickenham. Jonathan kwam toevallig min of meer gelijk met ons aan om de Jaguar in de garage te zetten. Na het eten keken we naar een niet bijster goeie film met Kristin Scott Thomas en Ewan McGregor, “Salmon fishing in the Yemen”. We gingen rond 22h00 naar boven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten